Si no ves correctamente el contenido haz click aquí
Comparte esta newsletter
| ||
Ofertas de empleo CEDES
Haz clic en las ofertas para apuntarte
| ||
Ref. 109933
| ||
Ref. 109748
| ||
Ref. 109603
| ||
ADMINISTRACIÓN, FINANZAS Y COMERCIAL
| ||
INGENIEROS/AS Y TÉCNICOS/AS
| ||
Ref. 109439
| ||
Ref. 104287
| ||
OTROS PROFESIONALES
| ||
Ref. 109602
| ||
Ref. 108131
| ||
OPERARIOS
| ||
Ref. 109278
| ||
HOSTELERÍA
| ||
Ref. 110017
|
dimecres, 14 d’agost del 2019
dimarts, 13 d’agost del 2019
La Diputació demana a la ciutadania que extreme les precaucions per a previndre incendis forestals
LA DIPUTACIÓ DEMANA A LA CIUTADANIA QUE EXTREME LES PRECAUCIONS PER A PREVINDRE INCENDIS FORESTALS
La Diputació demana a la ciutadania que extreme les precaucions per a previndre incendis forestals
Castelló, 12.08.2019. El diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, ha enaltit hui el treball que desenvolupa el Consorci Provincial per a prevenir i sufocar els incendis forestals a les comarques castellonenques i, encara que destaca el bon balanç en el que portem de campanya estival, insisteix que en temes com el del foc “mai cal baixar la guàrdia”.
Sobre aquest tema, les dades actualitzades parlen d'un total de 146 incendis en la present campanya, que encara que a nivell de dades suposa un 35 per cent més d'actuacions que en 2018, en termes d'afecció en superfície cremada és de “poca incidència” pel que fa a hectàrees cremades. Per aquest motiu ressalta el treball que realitzen bombers professionals, forestals i voluntaris al llarg de la província.
Amb tot, Abel Ibáñez recorda que “encara queda estiu per davant, hi ha dies a nivell climatològic complicats, com el passat cap de setmana, i ningú es pot confiar”, per la qual cosa reclama a la ciutadania que “siga prudent, que no es confie i que extreme les precaucions”.
La preocupació de la Diputació de Castelló pels incendis forestals és máxima. Per aquest motiu aquests dies s'estan realitzant visites als parcs professionals per a conéixer de primera mà les seues necessitats. Aquest és el cas de l'àrea operativa de la Plana Alta, a Orpesa, que ha comptat amb la presència del president de la Diputació, José Martí, acompanyat pel mateix Abel Ibáñez i per l'alcaldessa de la localitat, la també diputada provincial María Jiménez.
José Martí ha destacat “l'excel·lent treball que realitzen els bombers d'un consorci que és, sens dubte, un referent a nivell nacional”. Martí subratlla per això la seua labor diària, destacant que, “amb una província amb una superfície forestal tan extensa com la de Castelló, això obliga a extremar les precaucions, per descomptat durant tot l'any, però especialment els mesos d'estiu”.
L'àrea operativa de la Plana Alta presta assistència a un total de 12 municipis: Benicàssim, Benlloc, Borriol, Cabanes, Orpesa, la Pobla Tornesa, Sant Joan de Moró, Torreblanca, la Torre d’en Domènec, la Vall d'Alba, Vilafamés i Vilanova d'Alcolea. Amb una població censada de 52.500 habitants, durant l'any passat es van atendre 617 serveis. En el que va de 2019 la xifra s'eleva a 341.
El personal consta d'un cap de parc, cinc caps de torn, cinc caps i 25 bombers. L'àrea operativa de la Plana compta amb sis vehicles, a més d'una barca i una moto per a salvaments en el mar. En funcionament des de 1993, les noves instal·lacions es van inaugurar en 1999.
https://www.dipcas.es/va/actualidad/la-diputaci-demana-a-la-ciutadania-que-extreme-les-precaucions-per-a-previndre-incendis-forestals
El grup socialista municipal, informa:Diputació articula ajudes contra l´empobriment energètic als municipis de menys de 20.000 habitants
LA DIPUTACIÓ ARTICULA AJUDES CONTRA L'EMPOBRIMENT ENERGÈTIC
La Diputació articula ajudes contra l'empobriment energètic
Castelló, 12.08.2019. La Diputació de Castelló ha aprovat les bases de la convocatòria de subvencions econòmiques de mesures institucionals contra l'empobriment energètic, unes ajudes dirigides als ajuntaments de menys de 20.000 habitants que han estat aprovades recentment per la Junta de Govern de la institució provincial que presideix José Martí.
Les bases, ratificades per tots els grups polítics amb representació en la Diputació, recullen una quantitat estimada de 50.000 euros per a aquest 2019 i contempla una sèrie de requisits que hauran de complir les persones amb el risc d'exclusió social que sol·liciten les ajudes.
La vicepresidenta de la Diputació, Patricia Puerta, responsable també de Benestar Social, assenyala com a “prioritat” de la institució provincial “ajudar les persones dels nostres pobles que més ho requereixen, perquè tots han de disposar dels serveis essencials per al seu dia a dia, treball en el qual hem d'implicar-nos totes les administracions perquè hi ha molts ciutadans que ens necessiten”.
Per a poder accedir a les ajudes hauran de trobar-se empadronats en un municipi de la província de Castelló amb població inferior als 20.000 habitants. Al costat d'això, disposar d'un contracte amb una empresa comercialitzadora d'energia elèctrica, gas o aigua potable en l'habitatge que constituisca la residència de la persona o la unitat de convivència. En el cas que el sol·licitant es trobe en un habitatge llogat i el contracte amb l'empresa es trobe formalitzat per l'arrendatari, s'entendrà per requeriment de pagament el realitzat a aquest.
De forma paral·lela, cal presentar acreditació documental d'impagament d'un rebut o requeriment de l'empresa subministradora o de l'arrendador on s'assenyale el tall de subministrament per l'impagament dels rebuts de subministrament d'energia elèctrica, gas o aigua potable l'any 2019. A això s'uneix el tindre uns ingressos en la unitat de convivència que no superen la quantia mensual de l'Indicador Públic de Renda d'Efectes Múltiples (IPREM), establerta per a l'any 2019 en 548,90 euros, en el moment de la valoració de la necessitat d'accés a la subvenció econòmica.
Els beneficiaris tindran per la seua part una sèrie d'obligacions: complir l'objectiu que fonamenta la concessió de la prestació econòmica, justificar davant l'entitat col·laboradora el compliment dels requisits, sotmetre's a les actuacions de comprovació i comunicar a l'entitat col·laboradora l'obtenció d'altres subvencions, ajudes o ingressos que financien l'objecte de la prestació econòmica assignada.
També poden concórrer a la convocatòria com a entitats sol·licitants ajuntaments de poblacions amb menys de 20.000 habitants, mancomunitats i consorcis de municipis per a la gestió de les prestacions personals garantides de serveis socials, a l'efecte de dur a terme l'assignació i lliurament a la població beneficiada de la dotació econòmica establerta per la corporació provincial. En tots els casos, els destinataris de les ajudes percebran un màxim de 500 euros anuals per persona o unitat de convivència que reunisca els requisits establerts. El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 6 de setembre.
Atenent a l'anterior, podran concórrer a la present convocatòria, les següents entitats locals:
a) Ajuntaments: Alcalà de Xivert, Alfondeguilla, Almenara, les Alqueries, Artana, Benicàssim, Betxí, Borriol, Cabanes, Eslida, la Llosa, Moncofa, Nules, Orpesa, Peníscola, Santa Magdalena de Polpis, Torreblanca, la Vilavella i Xilxes.
b) Mancomunitats: Mancomunitat Alt Maestrat, Mancomunitat Alt Palància, Manomunitat Baix Maestrat, Manomunitat Castelló Nord, Mancomunitat Els Ports, Mancomunitat Espadà-Millars, Mancomunitat de Penyagolosa-Pobles del Nord i Mancomunitat Plana Alta.
c) Agrupacions: L'Alcora, Montán, Segorbe, la Vall d'Alba, Villahermosa.
d) Consorcis: Consorci de Pobles Menuts dels Ports.
Definida com una combinació d'ingressos econòmics escassos, preus en augment de l'energia domèstica i deficients nivells d'eficiència energètica en l'habitatge, la pobresa energètica concorre en una llar quan la seua unitat de convivència és incapaç d'atendre el cost d'uns serveis de subministrament d'energia suficients per a la satisfacció de les seues necessitats domèstiques, o quan es veu obligada a destinar una part excessiva dels seus ingressos al pagament de la factura energètica del seu habitatge.
Des de l'inici de la crisi econòmica es constata en les llars espanyoles una dificultat, cada vegada major, per a l'atenció dels costos derivats del subministrament energètic per a les seues necessitats bàsiques de calefacció, refrigeració, il·luminació o fins i tot d'aigua potable. Aquesta circumstància obliga els poders públics a l'articulació de mesures extraordinàries dirigides a garantir l'accés als subministraments bàsics d'energia i aigua potable a les persones i unitats familiars en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social.
En aquest sentit, per a la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana i les Diputacions d'Alacant, Castelló i València, com a resultat d'una sessió de coordinació interinstitucional celebrada en data 20 d'octubre de 2015, es va articular, des de l'exercici econòmic 2016, una línia de mesures contra l'empobriment energètic, consistent en la concessió directa de subvencions econòmiques als Ajuntaments que haurien de ser destinades, com a prestacions econòmiques gestionades des dels Equips de Serveis Socials de Base (ESSB), a persones o unitats familiars que, per disposar d'uns ingressos econòmics insuficients per a això, no poden fer front al pagament dels subministraments d'energia elèctrica, gas i aigua potable, trobant-se en situació de risc d'exclusió social.
Les entitats col·laboradores per a la gestió de l'aportació econòmica de Generalitat Valenciana, i receptores en primera instància d'aquesta, són, per acord interinstitucional, els municipis amb població superior a vint mil habitants, havent-se disposat que les Diputacions Provincials de la Comunitat Valenciana atengueren les necessitats en matèria de pobresa energètica de les persones o unitats familiars domiciliades en els municipis de la seua demarcació territorial amb població inferior a vint mil habitants, mitjançant l'assignació econòmica de la dotació econòmica que corresponga a favor dels respectius Ajuntaments, per a la seua distribució pels Equips d'Intervenció Social com a prestacions econòmiques entre la població en situació de pobresa energètica.
Constitueix, doncs, l'objecte de la present iniciativa, la col·laboració institucional de l'Excma. Diputació Provincial de Castelló, en l'articulació de mesures contra l'empobriment energètic de la persones, unitats familiars o unitats de convivència que, domiciliades en municipis de Castelló amb una població inferior a 20.000 habitants, es troben en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social.
https://www.dipcas.es/va/actualidad/la-diputaci-articula-ajudes-contra-l-empobriment-energ-tic
El grup socialista municipal, informa: L´Ajuntament passarà al cobro el rebut d´aigua i clavegueram del segon semestre
PROVINCIA DE CASTELLÓN DE LA PLANA
AYUNTAMIENTOS
LES COVES VINROMÀ
Padrón de suministro de agua potable del segundo trimestre de 2019Por resolución de Alcaldía de 2 de agosto de 2019 se ha aprobado el padrón de la tasa por prestación del servicio de suministro de agua potable y la tasa de alcantarillado correspondiente al segundo trimestre de 2019.Dicho padrón se expone al público por plazo de quince días, a contar desde el siguiente al de la publicación en el Boletín Oficial de la Provincia del presente anuncio, durante el cual estará a disposición de los interesados en las oficinas del Ayuntamiento, que podrán exa-minarlos y formular las reclamaciones que estimen oportunas.El periodo de cobro voluntario finalizará el 30 de septiembre de 2019. Transcurrido dicho plazo las deudas serán exigidas por el pro-cedimiento de apremio y devengarán el recargo de apremio, intereses de demora y en su caso las costas producidas.Les Coves de Vinromà, documento con firma electrónica.
El Secretario-Interventor, José Juan Pozo Rivas.
ADMINISTRACIÓN LOCALBOP 101 - 13 de agosto de 2019
https://bop--dipcas--es.accesible.inclusite.com/PortalBOP/obtenerPdfAnuncio.do?idAnuncio=107135
dissabte, 10 d’agost del 2019
El grup socialista municipal, informa: L´Ajuntament de les Coves s´empenya en 350.000 € més
Al primer pleno de la present legislatura es van tractar dos punts econòmics de primer ordre:
1) Apujar el jornal de la Sra. Alcaldessa a 2.320 € mensuals per 14 pagues.
2) Aprovar una cosa raríssima que es deia "Concertació d´operacions de crèdit la qual quantia acumulada excedisca del deu per cent dels recursos ordinaris del Pressupost"
Aquest galimaties del punt 2 ve de ser aclarit. La Sra. Alcaldessa ha demanat un crèdit de 350.000 € a la Caixa Rural sense encomanar-se a ningú ni PASSAT PER PLENO.
El préstec, segons el decret d´Alcaldia va ser incoat amb data 02/07/2019, . Això significa que en aquell moment ja havien estat consultats els bancs, aquests havien fet els seus números, els bancs ja havien comunicat la seua proposta positiva o negativa a l´Ajuntament de les Coves i la Sra. Nos havia triat la Caixa Rural en el cas que tingués per triar.
Tot això resulta d´enorme rellevància si tenim present que el 3 de maig (exactament dos mesos abans del decret d´Alcaldia) ens asseguraven que "Mònica Nos i el seu equip han rebaixat el deute heretat de 1.100.000 € a poc més de 400.000 € #MésperlesCoves"
En definitiva vénen de demostrar que al nostre Ajuntament l´han endeutat, que estem sense una perra i si donem per bo que fa dos mesos, segons ells, els covarxins i covarxines devíem poc més de 400.000 € a dia d´avui estarem empenyats en poc més de 750.000 €.
La rebaixa del deute inicial de 1.100.000€ ha quedat curta, la Sra. Nos disposava dels 245.000 que Geimesa devia a les Coves des del temps de JNP i de 250.000 € que es va trobar a la llibreta, també de quant JNP.
Ens prometien una gestió responsable.
Segueix el decret d´alcaldia al blog del PSPV-PSOE lcdv
https://pspv-psoe-les-coves-de-vinroma.blogspot.com/
Expediente n.o: 754/2019
Resolución con número y fecha establecidos al margen
Procedimiento: Operaciones de Crédito
Fecha de iniciación: 02/07/2019
Visto que, con fecha 2 de julio de 2019, se incoó procedimiento para la OPERACIÓN
DE TESORERÍA A UN AÑO, por importe de 350.000,00 €, en vista de las tensiones de
liquidez existentes y reflejadas en el Plan de tesorería.
Visto que se emitió por parte de intervención informe sobre los aspectos referidos a
la competencia y los recursos con los que cuenta Corporación Local.
Visto que se emitió por parte de intervención informe sobre las condiciones que
debía contener dicha operación en aplicación del principio de prudencia financiera.
Visto que se solicitó oferta a las Entidades financieras de la localidad y a BBVA para
la presentación de las mismas.
Visto que se presentaron las ofertas que constan en el expediente.
A la vista de las ofertas presentadas y tras la recepción del informe de valoración
técnica, y el informe propuesta de secretaría y examinada la documentación
aportada, de conformidad con lo establecido el artículo 52.2 del Texto Refundido de
Ley de Haciendas Locales, aprobado por Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de
marzo, en relación con el 21.1.f) de la Ley 7/1985, de 2 de abril, Reguladora de las
Bases de Régimen Local,
RESUELVO
PRIMERO. Adjudicar a la Entidad CAIXA RURAL DE LES COVES la concertación de la
operación de crédito a corto plazo por importe de 350.000,00 € en las siguientes
condiciones:
IMPORTE CONCEDIDO 350.000,00 Euros
PLAZO DE LA OPERACIÓN 1 año
Periodo de liquidación de intereses y amortización trimestral
Tipo de Interés = 0,10 % fijo
Comisiones de No Disponibilidad [máximo 0,1% anual]
Intereses de Demora] 0,025 %
Comisiones de agencia [para operaciones sindicadas] [máximo 50.000 euros anuales]
0,00
INTERVENCIÓN DE LA OPERACIÓN: Fedatario Público Municipal
SEGUNDO. Notificar la adjudicación a las Entidades financieras que presentaron
ofertas y resultaron excluidas.
TERCERO. Notificar a la Entidad CAIXA RURAL DE LES COVES, la adjudicación a su
favor de la operación de crédito a corto plazo, y citarle para la formalización de la
misma.
Lo ordena y firma la Sra. Alcaldesa, en les Coves de Vinromà a la fecha de las
firmas electrónicas que constan en el margen, de lo que yo, el
Secretario-Interventor, doy fe.
La Alcaldesa, Mónica Nos Orient.
El Secretario-Interventor, José Juan Pozo Rivas.
divendres, 9 d’agost del 2019
El grup socialista municipal de les coves informa del llistat de covarxins morts en els camps de concentració nazis
ESTADO
MINISTERIO DE JUSTICIA
SUBSECRETARÍA DE JUSTICIA
Anuncio de notificación de 6 de agosto de 2019 en procedimiento Listado de españoles fallecidos en los campos de concentración de Mauthausen y Gusen. ID: N1900554058 En virtud de lo acordado en el proveído del día de la fecha, dictado por la Ilma. Sra Magistrada-Juez Encargada del Registro Civil Central, procédase a la publicación del presente edicto junto con el listado de españoles fallecidos en los campos de concentración de Mauthausen y Gusen elaborado por un equipo de investigación tras el cotejo de los libros correspondientes que se custodian en la sede del Registro Civil Central (C/ Montera), para que los posibles interesados puedan realizar las ALEGACIONES que estimen oportunas en el plazo de un mes desde la publicación de este edicto en el Boletín Oficial del Estado, a través de las siguientes siguientes URLs: Portal: https://www.mjusticia.gob.es/cs/Satellite/Portal/es/ciudadanos/tramitesgestiones-personales/alegaciones-inscripcion
Sede: https://sede.mjusticia.gob.es/cs/Satellite/Sede/es/tramites/alegaciones-sobrehechos
En Madrid a treinta de julio de dos mil diecinueve. Doña María Pilar de la Cruz Gutiérrez, Letrada de la Administración de Justicia, Registro Civil Central. Madrid, 6 de agosto de 2019.- Cristina Latorre Sancho, Subsecretaria del Ministerio de Justicia
Els covarxins apareixen a les pàgines 25, 104 i 148 del BOE
https://www.boe.es/boe_n/dias/2019/08/09/not.php?id=BOE-N-2019-544589
El grup socialista municipal, informa: La Generalitat subvenciona amb 10.551,66 € al poble de les Coves per a pal·liar els danys produïts per les pluges els dies 18,19 i 20 d’octubre de 2018
Conselleria de Justícia,
Interior i Administració Pública
ACORD de 2 d’agost de 2019, del Consell, d’autorització
d’una transferència de crèdit del capítol 5 del programa 612.60, Despeses diverses, al capítol 4 del programa
221.30, Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, per import de 3.140.325,49 euros per a la inclusió d’una línia de concessió directa denominada«Ajudes per a pal·liar els danys produïts per les pluges els dies 18,19 i 20 d’octubre de 2018». [2019/8060]
LES COVES DE VINROMÀ 10.551,66 €
Text íntegre a partir de la pàgina 80 del DOGV:
https://www.dogv.gva.es/datos/2019/08/09/pdf/docv_8610.pdf
Les Coves apareix a la pàgina 81
El grup socialista municipal, informa: La Generalitat subvenciona el panell turístic interactiu de les Coves
AJUNTAMENT DE LES COVES DE VINROMÀ
INVERSIÓ PANELL INTERACTIU 2019
Puntuació 14,00
Pressupost 13.086,15
Import que es subvenciona 12.995,40
% que es subvenciona 65,00
Ajuda 8.447,01 €
Del pressupost total presentat no es consideren cost subvencionable les despeses derivades de la quota mensual de servei per pantalla, per import de 90,75 euros (IVA inclòs).
Turisme Comunitat Valenciana
RESOLUCIÓ de 26 de juliol de 2019, del president de Turisme Comunitat Valenciana, de concessió d’ajudes dirigides a les entitats locals de la Comunitat Valenciana, Programa 1: «Inversió en adequació i millora dels recursos i serveis turístics». [2019/7994]
A partir de la pàgina 74 del DOGV:
https://www.dogv.gva.es/datos/2019/08/07/pdf/docv_8608.pdf
El grup socialista municipal, informa: La Generalitat subvenciona amb 630,95 € la biblioteca de les Coves
Conselleria d’Educació, Cultura i Esport
RESOLUCIÓ de 22 de juliol de 2019, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual s’adjudiquen les subvencions per a l’adquisició de material bibliogràfic per a les biblioteques i per a les agències de lectura públiques de les entitats locals de la Comunitat Valenciana. [2019/7574]
Text íntegre a partir de la pàgina 699
https://www.dogv.gva.es/datos/2019/08/06/pdf/docv_8607.pdf
divendres, 2 d’agost del 2019
El grup socialista municipal, informa:Padró de l´aigua, es passarà al cobrament el segon semestre 2019
AJUNTAMENT
LES COVES DE VINROMÀ
Por resolución de Alcaldía de 2 de agosto de 2019 se ha aprobado el padrón de la tasa por prestación del servicio de suministro de agua potable y la tasa de alcantarillado correspondiente al segundo trimestre de 2019.
Dicho padrón se expone al público por plazo de quince días, a contar desde el siguiente al de la publicación en el Boletín Oficial de la Provincia del presente anuncio, durante el cual estará a disposición de los interesados en las oficinas del Ayuntamiento, que podrán examinarlos y formular las reclamaciones que estimen oportunas.
El periodo de cobro voluntario finalizará el 30 de septiembre de 2019.
Transcurrido dicho plazo las deudas serán exigidas por el procedimiento de apremio y devengarán el recargo de apremio, intereses de demora y en su caso las costas producidas.
Les Coves de Vinromà, documento con firma electrónica.
El Secretario-Interventor, José Juan Pozo Rivas.
https://lescovesdevinroma.sedelectronica.es/info.2
dijous, 1 d’agost del 2019
El grup socialista municipal de les Coves, informa:Els ajuts al desenvolupament rural posen en marxa més de 200 projectes per combatre el despoblament a les zones d'interior
01/08/2019
- La consellera de Agricultura, Desarrollo Rural, Emergencia Climática y Transición Ecológica, Mireia Mollà, destaca que la mejora de los servicios y la oferta en esas áreas es una de las prioridades del Consell
- Mollà, junto al secretario autonómico de Agricultura y el director general de Desarrollo Rural se ha reunido con los representantes de los Grupos de Acción Local
Las ayudas destinadas a potenciar el desarrollo rural, -enmarcadas dentro del programa Leader- van a permitir la puesta en marcha de más de 200 proyectos que servirán para combatir de manera activa el problema del despoblamiento en las zonas de interior de la Comunitat Valenciana. Así lo ha anunciado la consellera de Agricultura, Desarrollo Rural, Emergencia Climática y Transición Ecológica, Mireia Mollà, durante el transcurso de la reunión mantenida con los representantes de los once Grupos de Acción Local (GAL), formados por entidades sociales y económicas representativas de esas áreas y a través de los cuales se articulan y gestionan estos programas.
Mollà ha destacado que este tipo de apoyo público "constituye una de las piedras angulares sobre las que se cimenta la lucha para hacer frente al despoblamiento, puesto que ese propósito es uno de los objetivos prioritarios de las políticas que estamos llevando a cabo desde el Consell". Además, la máxima responsable del sector agrario valenciano ha subrayado tanto la éxitosa respuesta obtenida por la convocatoria de estas ayudas como el hecho de que la inmensa mayoría de los proyectos que se presentaron hayan sido aprobados. Los fondos destinados a sufragar estas iniciativas ascienden a 11 millones de euros y el 60% de las mismas están orientadas a la creación o mejora de empresas, mientras que el resto de los proyectos aprobados se centran en el desarrollo de servicios básicos, infraestructuras, ahorro energético y patrimonio cultural y natural.
Agilizar el procedimiento
En el encuentro mantenido este jueves con los responsables de los Grupos de Acción Local también estuvieron presentes el secretario general de Agricultura y Desarrollo Rural, Francisco Rodríguez Mulero, y el director general de Desarrollo Rural, David Torres, quienes explicaron que la Conselleria está trabajando en la modificación de la orden de bases que regula esta clase de subvenciones a fin de conferirle una mayor agilidad a los trámites, atenuar la carga burocrática y facilitar la gestión.
Rodríguez Mulero y Torres han animado a las personas asistentes a la mencionada reunión a aportar sus sugerencias al respecto y a participar en la elaboración de esa nuevas disposiciones. De hecho, próximamente se mantendrán nuevos encuentros de carácter técnico para concretar esos cambios.
"Vamos a abrir un proceso participativo con los propios interesados -ha afirmado el secretario autonómico de Agricultura y Desarrollo Rural- porque son ellos los que están cada día sobre el terreno y conocen de primera mano las necesidades que tienen. En un proceso como el que nos ocupa, trabajar de abajo hacia arriba es muy importante en términos de eficacia y eso es precisamente lo que estamos fomentando. Se trata, en suma, de potenciar con estos programas de ayuda la calidad de los servicios y el nivel de la oferta en las zonas de interior para contribuir de este modo a fijar la población y a atraer a todos los que puedan estar interesados".
https://www.gva.es/va/inicio/area_de_prensa/not_detalle_area_prensa?id=819367
dilluns, 29 de juliol del 2019
El grup socialista municipal de les Coves, informa: Es convoquen beques salari lligades a la renda per a la realització d’estudis universitaris durant el curs acadèmic 2019-2020
Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital
Extracte de la Resolució de 22 de juliol de 2019, de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen beques salari lligades a la renda per a la realització d’estudis universitaris durant el curs acadèmic 2019-2020 a les universitats públiques de la Comunitat Valenciana. [2019/7673]
Text íntegre:
https://www.dogv.gva.es/datos/2019/07/29/pdf/2019_7673.pdf
El grup municipal socialista, informa:Generalitat subvenciona la contractació de persones desocupades per part dels ajuntaments que ho sol.liciten
LABORA Servei Valencià d’Ocupació i Formació
RESOLUCIÓ de 5 de juny de 2019, del director general de LABORA Servei Valencià d’Ocupació i Formació, per la qual es convoquen per a l’exercici 2019 les subvencions destinades a la contractació de persones desocupades almenys de 30 anys d’edat, en col·laboració amb corporacions locals de la Comunitat Valenciana, regulades en l’Ordre 8/2016, de 7 de juliol, de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. [2019/5876]
Text íntegre: http://www.dogv.gva.es/datos/2019/06/07/pdf/2019_5876.pdf
diumenge, 28 de juliol del 2019
El grup socialista municipal de les Coves, informa: Es convoquen ajudes per a la preparació d'oposicions per a l'ingrés en els cossos i escales del grup A de l'administració de la Generalitat. [2019/7638]
RESOLUCIÓ de 23 de juliol de 2019, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convoquen ajudes per a la preparació d'oposicions per a l'ingrés en els cossos i escales del grup A de l'Administració de la Generalitat [2019/7637] (DOGV núm. 8599 de 25.07.2019) Ref. Base de dades 006957/2019
Anàlisi documental
Mitjançant Decret 26/2019, d'1 de març, del Consell, es van aprovar les bases reguladores de la concessió d'ajudes per a la preparació de proves selectives per a l'accés als diferents cossos o escales del grup de classificació professional A de l'Administració de la Generalitat (DOGV 8504, 12.03.2019).
Conforme al que es disposa en el seu article tercer, el procediment de concessió d'aquestes ajudes es tramitarà en règim de concurrència competitiva i s'iniciarà d'ofici, mitjançant la publicació de la corresponent convocatòria, dictada per la persona titular de la conselleria competent en matèria de funció pública. Les disposicions de la convocatòria detallaran, almenys, el contingut mínim previst en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, sent aplicable, així mateix, l'altra normativa legal en matèria de subvencions.
Per part seua, en els pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019 figura en el capítol IV del programa 121.30, Formació i estudis, la línia de subvenció S8414, «Beques per a la preparació d'oposicions», per al seu finançament.
Per això, de conformitat amb el que es preveu en el Decret 5/2019, de 16 de juny, del president de la Generalitat, i en el Decret 87/2017, de 7 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, així com en l'article 160.4.b) de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, resolc:
Primer. Convocatòria d'ajudes
Convocar en règim de concurrència competitiva les ajudes regulades en el Decret 26/2019, d'1 de març, del Consell (DOGV 8504, 12.03.2019), per a la preparació de les proves selectives d'accés a cossos o escales del grup de classificació professional A de l'Administració de la Generalitat.
Segon. Objecte de les ajudes. Nombre, quantia i durada
1. Mitjançant aquesta convocatòria es concediran un màxim de 500 ajudes, per a contribuir en les despeses ocasionades per la preparació de proves selectives per a l'accés als diferents cossos o escales del grup de classificació professional A de l'administració de la Generalitat, inclosos en les ofertes d'ocupació pública de 2017, 2018 i 2019 per a personal de l'administració de la Generalitat.
2. Aquestes ajudes consistiran en una dotació econòmica de 500 (cinc-cents euros) mensuals durant tot el període subvencionable que, per a la present convocatòria, comprén de l'1 de setembre de 2019 al 31 d'agost de 2020.
Tercer. Finançament i import de la convocatòria
La present convocatòria té caràcter pluriennal i per a la concessió de les ajudes previstes es destinarà un import de 3.000.000 (tres milions d'euros), amb càrrec a l'aplicació pressupostària 07.02.03.121.30.4, línia de subvenció S84140000, «Beques per a la preparació d'oposicions», dels exercicis 2019 i 2020, amb la distribució següent per anualitats:
750.000 (set-cents cinquanta mil euros), amb càrrec a la dotació de l'exercici 2019, destinats al primer període de justificació establit en aquesta convocatòria.
2.250.000 (dos milions dos-cents cinquanta mil euros) amb càrrec al pressupost de 2020, per al finançament de la resta de mensualitats.
Aquest últim import quedarà condicionat a l'existència de consignació pressupostària suficient i adequada en l'exercici 2020.
Quart. Distribució de les ajudes. Reserva per a persones amb diversitat funcional
De les 500 ajudes previstes, se'n reserven específicament 35 per a la seua concessió a persones que acrediten un grau de discapacitat igual o superior al 33 %, i complisquen amb la resta de requisits exigits per a l'accés a l'ocupació pública.
Només es podrà optar per una de les vies convocades, que són incompatibles i independents entre si, entenent-se que concorren a aquesta reserva específica les persones sol·licitants que al·leguen, expressament, la seua condició de persona amb diversitat funcional en la sol·licitud de participació.
Les ajudes incloses en la reserva per a persones amb diversitat funcional, que es declararen desertes, s'acumularan a les restants.
Cinqué. Requisits per a la concessió de les ajudes
Podran beneficiar-se d'aquestes ajudes aquelles persones que, a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, complisquen els següents requisits:
a) No ser major de 30 anys.
b) Tindre nacionalitat espanyola o la de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea. En el cas de ciutadans i ciutadanes de la Unió o dels seus familiars, beneficiaris dels drets de lliure circulació i residència, es requerirà que tinguen la condició de residents permanents o que acrediten ser persones treballadores per compte propi o d'altri. Tindran la consideració de familiars el/la cònjuge o la parella de la unió de fet formalitzada, així com els ascendents directes a càrrec i els descendents directes a càrrec, menors de 21 anys. En el supòsit de persones estrangeres no comunitàries, s'aplicarà el que es disposa en la normativa sobre drets i llibertats d'aquestes persones a Espanya i la seua integració social.
c) Estar en possessió de la titulació universitària de llicenciatura o grau necessària per a l'accés al corresponent cos o escala, o complir les condicions necessàries per a la seua obtenció.
d) Acreditar un expedient acadèmic amb una puntuació mitjana mínima de 17 punts sobre 40, calculada d'acord amb els criteris de valoració establits en el resolc deu, apartat 1.b).
e) Comptar amb la direcció d'un centre especialitzat o una persona preparadora per a orientar el procés de preparació.
f) Acreditar la situació econòmica a l'efecte de la seua valoració, de conformitat amb el que es disposa en l'article 11.1.a de les bases que regeixen la convocatòria.
g) Estar empadronada la persona sol·licitant i tindre residència efectiva en la Comunitat Valenciana, almenys cinc anys dels últims deu.
h) No estar gaudint d'ajudes o subvencions per al mateix objecte, d'ens públics ni privats, ni haver-ho fet durant un màxim de tres anys, continuats o alterns, anteriors a la convocatòria.
i) No trobar-se incursa en les prohibicions per a obtindre la condició de persona beneficiària establides en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
j) No estar realitzant cap prestació de serveis remunerada a temps complet.
k) Els que opten a la reserva específica establida en el resolc quart, a més hauran d'acreditar un grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %, així com el compliment de la resta de requisits exigits.
Sisé. Forma i termini de presentació de les sol·licituds
1. Les persones aspirants presentaran, exclusivament per via electrònica, una única sol·licitud en model normalitzat, que haurà d'emplenar-se obligatòriament i íntegrament, en el termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
2. Aquest document serà accessible des de la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es, en l'apartat corresponent a la conselleria convocant.
3. Amb la finalitat de reduir càrregues administratives a les persones interessades, a les sol·licituds no s'adjuntarà cap documentació, la qual serà requerida en una fase posterior, únicament a aquelles persones sol·licitants que la comissió de valoració determine, mitjançant la publicació dels llistats provisionals, en funció de la puntuació al·legada, conforme al que es disposa en el resolc nové punt 2.
4. Per a realitzar la presentació electrònicament, la persona sol·licitant podrà utilitzar els certificats electrònics incorporats al document nacional d'identitat, els certificats electrònics reconeguts, i aquells sistemes de signatura electrònica avançada que s'admeten per l'Administració segons la normativa vigent.
5. La presentació de la sol·licitud es podrà acreditar mitjançant el rebut expedit pel registre electrònic, i produirà efectes jurídics per al còmput de terminis des de la data d'entrada consignada en aquest rebut.
6. En el cas que una mateixa persona, dins del termini establit, presentara més d'una sol·licitud, s'entendrà que l'última presentada reemplaça les anteriors sol·licituds.
7. La presentació de la sol·licitud comporta l'acceptació per la persona sol·licitant de les bases per les quals es regeix la convocatòria.
8. La inexactitud, falsedat o omissió, en les dades o manifestacions que es facen constar en la sol·licitud o en la declaració responsable, així com la falta d'acreditació dels requisits exigits, una vegada requerida la seua esmena i transcorregut el termini previst en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, determinarà la impossibilitat de continuar amb l'exercici del dret o activitat afectada des del moment en què es tinga constància d'aquests fets, i la iniciació del corresponent procediment per al reintegrament, si escau, de les quantitats cobrades indegudament.
Seté. Acreditació dels requisits i els mèrits
1. Excepte declaració expressa en sentit contrari, amb la presentació de la sol·licitud les persones sol·licitants autoritzen l'òrgan convocant per a consultar i verificar:
a) Les dades necessàries per a calcular la renda familiar de la persona sol·licitant.
b) Les dades personals en el Sistema de Verificació de Dades de Residència i Identitat, i del Servei de consulta de dades de residència legal.
c) La titulació universitària oficial la titularitat de la qual s'al·lega.
d) El compliment de les seues obligacions tributàries amb l'Administració de l'Estat i amb l'Administració de la Generalitat.
e) El compliment de les seues obligacions amb la seguretat social.
f) La situació laboral als efectes previstos en el resolc dotze, apartat 3.
g) Les dades de discapacitat, si escau.
2. Igualment, la resta de membres computables de la unitat familiar als quals es refereix el resolc deu, punt 1, apartat a.4), podran atorgar aquesta autorització, perquè l'òrgan convocant consulte directament les dades necessàries per a la determinació de la renda familiar. Per a això, hauran d'emplenar el model normalitzat disponible a l'efecte perquè l'administració obtinga confirmació de les dades a través de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària. A l'efecte, tots els membres de la unitat familiar majors de 16 anys autoritzaran aquesta comprovació amb la seua signatura en l'esmentat document.
3. En cas de no atorgar les esmentades autoritzacions, les persones sol·licitants hauran d'aportar:
a) Certificat de renda de l'exercici 2018, expedit per l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de tots els membres computables.
b) Certificat d'empadronament de la persona sol·licitant que acredite la seua residència efectiva en la Comunitat Valenciana, almenys cinc anys dels últims deu.
c) Certificat d'empadronament de la resta de membres de la unitat familiar per a acreditar la situació familiar.
d) Còpia del títol de la llicenciatura o grau al·legat.
e) Certificat, a nom de la persona sol·licitant, de trobar-se al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb l'Administració de l'Estat.
f) Certificat, a nom de la persona sol·licitant, de trobar-se al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb l'Administració de la Generalitat.
g) Certificat, a nom de la persona sol·licitant, de trobar-se al corrent en el compliment d'obligacions amb la Seguretat Social.
h) Document Nacional d'Identitat (DNI) o, si escau, número d'identitat d'estranger (NIE), de tots els membres computables majors de 14 anys.
i) Certificat acreditatiu de la situació laboral als efectes previstos en el resolc dotze, apartat 3.
j) La documentació que acredite, si escau, la condició de persona amb diversitat funcional.
4. Amb independència de la manera d'acreditar les anteriors situacions, les persones interessades hauran d'acompanyar la documentació següent:
a) Certificat acadèmic personal expedit per la Universitat expressiu de les assignatures superades i la seua qualificació.
b) Declaració responsable de la persona preparadora o del centre especialitzat, segons el model normalitzat que figurarà en la pàgina web de l'IVAP.
c) Si escau, aquella documentació que, d'acord amb el resolc deu, apartat 1.a, s'estableix com a necessària per a acreditar la situació familiar a l'efecte de calcular el nivell de renda.
5. Si la documentació que, si escau, haja d'adjuntar-se a la sol·licitud i/o la informació subministrada per les administracions públiques a la qual fa referència, fora incompleta o insuficient, es requerirà el sol·licitant per qualsevol mitjà que permeta tindre constància de la seua recepció per la persona interessada, perquè, en el tràmit corresponent, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb advertiment que si no ho fa, se'l tindrà per desistit de la seua sol·licitud, d'acord amb el que s'estableix en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i amb els efectes previstos en l'article 21.1 de la citada llei.
Huité. Ordenació i instrucció
L'ordenació i instrucció del procediment de concessió correspondrà a la direcció general competent en matèria de funció pública, a través de la Subdirecció General de l'IVAP, la qual d'ofici acordarà totes les actuacions necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut dels quals ha de pronunciar-se la resolució.
Nové. Procediment per a la valoració i resolució
1. Dins dels 15 dies hàbils següents a la terminació del termini de presentació de sol·licituds, la comissió avaluadora prevista en l'article 7 del Decret 26/2019, d'1 de març, es reunirà amb la finalitat d'elaborar una relació de les persones aspirants ordenada d'acord amb la puntuació obtinguda en l'autobaremació, sobre la base dels mèrits establits en la present convocatòria, avaluant-se els mèrits al·legats pels/per les aspirants, d'acord amb la informació que es desprenga del consignat en l'autobarem.
2. Seguidament publicarà, en ordre decreixent, els llistats provisionals de puntuacions en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet https://sede.gva.es, i concedirà un termini de 10 dies hàbils a les persones interessades que s'indiquen, en funció de la puntuació obtinguda i del nombre d'ajudes previstes, perquè presenten la documentació acreditativa del compliment dels requisits i dels mèrits al·legats en la sol·licitud, amb la prevenció que, de no presentar la documentació requerida, es considerarà que hi han perdut el dret.
3. Transcorregut aquest termini, si s'ha produït alguna variació en el llistat provisional com a conseqüència de la revisió de la documentació aportada, es publicarà novament el llistat esmentat i es concedirà un termini de 10 dies per a formular al·legacions.
4. Finalitzat el procés selectiu, la Comissió avaluadora, en el termini de 10 dies hàbils, elaborarà una proposta motivada de resolució, que contindrà la relació de persones beneficiàries i una o diverses borses de reserva, constituïdes per les persones aspirants que no resulten adjudicatàries de les beques i prioritzades per ordre decreixent de puntuació, per a cobrir les vacants que pogueren produir-se durant el període de vigència d'aquelles. Així mateix, s'inclourà una relació dels i les aspirants les sol·licituds de les quals hagen sigut desestimades, indicant les causes que han motivat la seua denegació.
5. Vista la proposta motivada de resolució formulada per la corresponent Comissió avaluadora, l'òrgan competent per a resoldre dictarà resolució de concessió i de denegació de les ajudes que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
Aquesta publicació tindrà els efectes de notificació a les persones interessades, d'acord amb la normativa reguladora del procediment administratiu comú, i s'inserirà la informació corresponent en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet https://sede.gva.es.
La resolució de la concessió esgotarà la via administrativa i, en contra, podrà interposar-se, potestativament, recurs de reposició davant l'òrgan que les va dictar, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació de la resolució corresponent, o recurs contenciós administratiu davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la resolució corresponent, d'acord amb el que s'estableix en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això, sense perjudici de la interposició, per part de les persones interessades, de qualsevol altre recurs que estimen pertinent.
6. El termini màxim per a dictar i publicar la resolució serà de quatre mesos, a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria. Conclòs aquest termini sense que s'haja dictat i publicat la resolució expressa, les persones interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu.
Deu. Valoració de mèrits
1. Es consideraran mèrits valorables en el seu conjunt per la comissió avaluadora prevista en l'article 7 del Decret 26/2019, d'1 de març, per a accedir a la condició de persona beneficiària:
a) La situació econòmica, que serà valorada conforme a una escala de 0 a 60 punts, segons el desglossament següent:
Ingressos/euros per membre d'unitat familiar fins a:
Ingressos/euros Punts
< 3.000 60
7.000 48
10.000 36
13.000 24
16.000 12
16.001 0
Els ingressos de cada membre de la unitat familiar seran els resultants de dividir la renda familiar, determinada en la forma establida a continuació, pel nombre de membres de la unitat familiar.
a.1) La renda familiar a l'efecte d'aquestes ajudes s'obtindrà per agregació de les rendes de cadascun dels membres computables de la família, corresponent a l'exercici 2018, Calculada segons s'indica en els paràgrafs següents, i de conformitat amb la normativa reguladora de l'impost sobre la renda de les persones físiques.
a.2) Per a la determinació de la renda dels membres computables que presenten declaració per l'impost sobre la renda de les persones físiques, s'actuarà de la manera següent:
Primer. Se sumarà la base imposable general amb la base imposable de l'estalvi. Del resultat de la suma es podran excloure tots els saldos nets negatius de guanys i pèrdues patrimonials, i el saldo net negatiu de rendiments del capital mobiliari a integrar en la base imposable de l'estalvi, corresponents a exercicis anteriors.
Segon. D'aquest resultat es restarà la quota resultant de l'autoliquidació.
a.3). Per a la determinació de la renda dels membres computables que Obtinguen ingressos propis i no hagen presentat declaració per l'impost sobre la renda de les persones físiques, se seguirà el procediment descrit en l'apartat primer del punt anterior, i del resultat obtingut es restaran els pagaments a compte efectuats.
a.4) Per al càlcul de la renda familiar a l'efecte d'aquestes ajudes, són membres computables de la família el pare i la mare, el tutor o persona encarregada de la guarda i protecció del menor, si escau, el sol·licitant, els germans fadrins menors de vint-i-cinc anys i que convisquen en el domicili familiar a 31 de desembre de l'exercici 2018, els de major edat, quan es tracte de persones amb discapacitat, així com els ascendents dels pares que justifiquen la seua residència en el mateix domicili que els anteriors amb el certificat municipal corresponent.
En el cas de sol·licitants que constituïsquen unitats familiars independents, també es consideren membres computables el cònjuge o, si escau, la persona a la qual es trobe unit per anàloga relació, així com els fills, si n'hi haguera, i que convisquen en el mateix domicili.
a.5). En el cas de divorci o separació legal dels pares, sense que existisca custòdia compartida, no es considerarà membre computable aquell d'aquests que no convisca amb la persona sol·licitant de la beca.
Tindrà, no obstant això, la consideració de membre computable, si escau, el nou cònjuge o persona unida per anàloga relació, les rendes i el patrimoni de la qual s'inclouran dins del còmput de la renda i patrimoni familiars.
a.6). En els supòsits en els quals la persona sol·licitant es trobe en situació d'acolliment, tindrà la consideració de no integrat en la unitat familiar a l'efecte.
a.7). En els casos en què la persona sol·licitant al·legue la seua independència familiar i econòmica, qualsevol que en siga l'estat civil, haurà d'acreditar fefaentment que compta amb mitjans econòmics propis suficients que permeten aquesta independència, així com la titularitat o el lloguer del seu domicili habitual. En cas contrari, i sempre que els ingressos acreditats resulten inferiors a les despeses suportades en concepte d'habitatge i altres despeses considerades indispensables, s'entendrà no provada la independència per la qual cosa, per al càlcul de la renda i patrimoni familiar a l'efecte d'ajuda, es computaran els ingressos corresponents als membres computables de la família a què es refereixen els apartats 4 i 5.
b) L'expedient acadèmic. S'exigirà acreditar un expedient acadèmic amb una puntuació mitjana mínima de 17 punts sobre 40, en la llicenciatura o grau exigit.
b.1) La mitjana de l'expedient acadèmic es calcularà amb dos decimals, tenint en compte les assignatures aprovades conforme a l'escala de puntuació següent:
Matrícula d'honor: 40 punts.
Excel·lent: 30 punts.
Notable: 20 punts.
Aprovat: 10 punts.
b.2) En cas d'existir en l'expedient assignatures convalidades, en les quals no s'especifique qualificació, s'aportarà certificat oficial de la nota obtinguda en l'assignatura de referència. En absència d'aquesta, es computarà com a aprovat.
b.3) El càlcul de la nota mitjana s'efectuarà de la manera següent:
b.3.1) Per als plans d'estudis no renovats (estructurats en assignatures), la nota mitjana es calcularà sumant les qualificacions obtingudes en cada assignatura, d'acord amb el barem anterior, i dividint la xifra obtinguda pel nombre d'assignatures.
b.3.2) Per als plans d'estudis renovats (estructurats en crèdits), la nota mitjana es calcula multiplicant el nombre de crèdits per les qualificacions obtingudes, d'acord amb el barem anterior. Posteriorment, la suma dels productes es divideix per la suma total dels crèdits.
2. En cas d'empat, es resoldrà a favor de la persona que haja indicat la seua condició de víctima de violència de gènere o d'accions terroristes, o hagen estat tutelades per una entitat pública, de conformitat amb la normativa vigent que siga aplicable en cadascun d'aquests supòsits. Aquesta acreditació haurà de realitzar-la en el termini que se li concedisca a l'efecte una vegada produït l'empat.
En els altres casos d'empat, així com quan aquest persistisca després d'aplicat l'apartat anterior, aquell es resoldrà atenent la nota mitjana global de l'expedient acadèmic.
Onze. Justificació i pagament
1. El compliment de la fi de la subvenció es justificarà dins dels 5 dies hàbils següents a la finalització dels períodes que figuren a continuació:
Primer període: de l'01/09/2019 al 30/11/2019
Segon període: de l'01/12/2019 al 29/02/2020
Tercer període: de l'01/03/2020 al 31/05/2020
Quart període: de l'01/06/2020 al 31/08/2020
A l'efecte, les persones beneficiàries hauran d'emplenar a través del corresponent tràmit telemàtic, el model normalitzat establit a l'efecte i acompanyar, dins de l'esmentat termini, a la Subdirecció General de l'IVAP la documentació següent:
a) Còpia de les factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, emeses durant aquest període pel centre especialitzat o persona preparadora.
b) Declaració original de cada centre especialitzat o persona preparadora, sota la direcció de la qual la persona beneficiària va preparar les oposicions per a aqueix procés selectiu. Cada declaració haurà d'indicar el període d'inici i de fi, si escau, de la preparació d'oposicions amb aqueix centre o persona preparadora, en la qual s'indique el règim d'assistència i aprofitament.
c) Qualsevol altra que l'òrgan instructor estime necessària per a verificar la realitat de l'activitat subvencionada.
2. Revisada la citada documentació, es formularà la proposta de pagament del període corresponent. No obstant això, si algun període implica una meritació econòmica inferior, la prestació econòmica serà proporcional a aquest període. En aquests supòsits es garantirà, en tot cas, el dret a l'audiència de la persona interessada.
Dotze. Règim d'incompatibilitats
1. El gaudi d'aquestes ajudes serà incompatible amb l'obtenció concurrent de qualssevol subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens públics o privats, amb la mateixa finalitat formativa. En el cas que la persona beneficiària es trobara gaudint d'una altra ajuda anteriorment concedida, haurà de presentar documentació justificativa que acredite la seua renúncia a aquella a l'inici del període de gaudi de l'ajuda objecte d'aquest decret. La persona beneficiària ha de comunicar a l'òrgan concedent, tan prompte com es conega, l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financen les activitats subvencionades.
2. Resultarà incompatible la concessió, en la mateixa convocatòria, de diverses ajudes per a la preparació de processos selectius per a l'accés a diferents cossos o escales del grup de classificació professional A de l'Administració de la Generalitat.
3. Així mateix, el gaudi de l'ajuda és incompatible amb la realització de qualsevol prestació de serveis remunerada a temps complet.
Tretze. Obligacions de la persona beneficiària
Són obligacions de les persones beneficiàries de les ajudes, a més de les establides en la Llei general de subvencions i la resta de la normativa vigent en matèria de subvencions:
1. Participar en el primer procés selectiu posterior a la corresponent convocatòria d'ajudes, si escau.
2. Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, tot això amb anterioritat a dictar-se la proposta de resolució de concessió de l'ajuda, de conformitat amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre; per a això, podrà autoritzar expressament l'Administració per a l'obtenció dels corresponents certificats en subscriure el model de sol·licitud. En cas contrari, haurà d'aportar la documentació que acredite el compliment d'aquests requisits.
3. Acceptar la concessió de l'ajuda i renunciar a qualsevol altra ajuda de la mateixa classe o amb el mateix objecte de què gaudisca.
4. Sotmetre's a les actuacions de comprovació precises per a verificar el compliment de les condicions o requisits previstos per a la concessió de les ajudes.
5. Justificar el compliment de la fi de la subvenció mitjançant la presentació de la documentació justificativa en el termini i forma previstos en l'apartat onze de la present convocatòria.
Catorze. Facultats d'interpretació i incidències
1. Correspon a la persona titular de la direcció general competent en matèria de funció pública resoldre, per delegació de la persona titular de la conselleria competent en matèria de funció pública, tant els dubtes com els conflictes que pogueren plantejar les persones beneficiàries de les ajudes, en l'exercici de la seua funció, o la Subdirecció General de l'IVAP, com a unitat administrativa que els tutele. Al mateix temps, resoldrà les incidències que es produïsquen durant el període de gaudi de les ajudes, prèvia audiència de la persona interessada.
2. La renúncia a l'ajuda suposarà la pèrdua de tots els drets inherents a aquesta i, per tant, el seu import deixarà de percebre's a partir d'aqueix moment.
3. En cas de renúncia a l'ajuda concedida, la persona titular de la direcció general competent en matèria de funció pública, si ho considera convenient, podrà cobrir les vacants que es puguen produir, i per a això se servirà de la borsa o borses de reserva que resulten del procediment de selecció prèviament efectuat i en l'ordre establit en aquesta.
Quinze. Pèrdua del dret al cobrament i reintegrament
1. Es produirà la pèrdua del dret al cobrament total o parcial de l'ajuda en el supòsit de falta de justificació o de concurrència de les causes previstes per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, i la Llei 1/2015, de 6 de febrer.
2. Escaurà el reintegrament de la quantitat percebuda i l'exigència de l'interés de demora corresponent des del moment del pagament de l'ajuda fins hui en què s'acorde la idoneïtat del reintegrament, d'acord amb el que es disposa en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, així com en els casos següents:
a) Quan es destine la quantitat percebuda a finalitats contràries o incompatibles amb la finalitat de l'ajuda.
b) Quan s'incórrega en algun dels casos d'incompatibilitat de l'ajuda establits en aquestes bases.
3. Les quantitats a reintegrar tindran la consideració d'ingressos de dret públic, resultant d'aplicació el que es disposa en el capítol I del títol II de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
4. En la tramitació dels procediments previstos per aquest article es garantirà, en tot cas, el dret d'audiència a la persona interessada, quedant a la seua disposició els recursos que pertoquen, d'acord amb la normativa aplicable.
5. Les resolucions que es dicten esgoten la via administrativa i, en contra, podrà interposar-se, potestativament, recurs de reposició davant l'òrgan que les va dictar, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació, o recurs contenciós administratiu davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la resolució corresponent, d'acord amb el que s'estableix en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això, sense perjudici de la interposició, per part de les persones interessades, de qualsevol altre recurs que estimen pertinent.
Setze. Mètode de comprovació i control
Les persones beneficiàries quedaran sotmeses a les actuacions de control i supervisió contingudes en l'article 18 de les bases reguladores.
Dèsset. Recursos
Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se amb caràcter potestatiu recurs de reposició davant la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es preveu en els articles 114, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb els articles 10, 14 i 46 la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
València, 23 de juliol de 2019. La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública: Gabriela Bravo Sanestanislao.
http://www.dogv.gva.es/va/resultat-dogv?signatura=2019%2F7637&L=0&fbclid=IwAR2WKldyS_BfW2DQ9W13KOsxfpRzplwI_egNJ5QFgNRTQ91cQLXn18Z24ww
El grup socialista municipal de les Coves, informa: Es convoquen ajudes per a la preparació d'oposicions per a l'ingrés en els cossos i escales del grup A de l'administració de la Generalitat. [2019/7638]
Extracte de la Resolució de 23 de juliol de 2019, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convoquen ajudes per a la preparació d'oposicions per a l'ingrés en els cossos i escales del grup A de l'administració de la Generalitat. [2019/7638] (DOGV núm. 8599 de 25.07.2019) Ref. Base de dades 006958/2019
Anàlisi documental
BDNS (identif.): 467904.
De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2006, de 17 de novembre, General de Subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de Dades Nacional de Subvencions:
http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index
Primer. Beneficiaris
Podran beneficiar-se d'aquestes ajudes aquelles persones de fins a 30 anys d'edat que estiguen en possessió o complisquen les condicions necessàries per a l'obtenció de la titulació universitària de llicenciatura o grau necessària per a l'accés al corresponent cos o escala.
Segon. Objecte de les ajudes. Nombre, quantia i durada
Mitjançant aquesta convocatòria es concediran un màxim de 500 ajudes, per a contribuir en les despeses ocasionades per la preparació de proves selectives per a l'accés als diferents cossos o escales del grup de classificació professional A de l'Administració de la Generalitat, inclosos en les ofertes d'ocupació pública de 2017, 2018 i 2019 per a personal de l'Administració de la Generalitat.
Aquestes ajudes consistiran en una dotació econòmica de 500 (cinc-cents euros) mensuals durant tot el període subvencionable que, per a la present convocatòria, comprén de l'1 de setembre de 2019 al 31 d'agost de 2020.
Tercer. Distribució de les ajudes. Reserva per apersones amb diversitat funcional
De les 500 ajudes previstes, se'n reserven específicament 35 per a la seua concessió a persones que acrediten un grau de discapacitat igual o superior al 33 %, i complisquen amb la resta de requisits exigits per a l'accés a l'ocupació pública.
Només es podrà optar per una de les vies convocades, que són incompatibles i independents entre si, entenent-se que concorren a aquesta reserva específica les persones sol·licitants que al·leguen, expressament, la seua condició de persona amb diversitat funcional en la sol·licitud de participació.
Quart. Bases reguladores
Mitjançant Decret 26/2019, d'1 de març, del Consell, es van aprovar les bases reguladores de la concessió d'ajudes per a la preparació de proves selectives per a l'accés als diferents cossos o escales del grup de classificació professional A de l'Administració de la Generalitat (DOGV 8504, 12.03.2019).
Cinqué. Finançament i import de la convocatòria
La present convocatòria té caràcter pluriennal i per a la concessió de les ajudes previstes es destinarà un import de 3.000.000 (tres milions d'euros), amb càrrec a l'aplicació pressupostària 07.02.03.121.30.4, línia de subvenció S84140000 «Beques per a la preparació d'oposicions» dels exercicis 2019 i 2020 amb la distribució següent per anualitats:
750.000 (set-cents cinquanta mil euros), amb càrrec a la dotació de l'exercici 2019.
2.250.000 (dos milions dos-cents cinquanta mil euros) amb càrrec al pressupost de 2020, condicionat a l'existència de consignació pressupostària suficient i adequada en l'exercici 2020.
Sisé. Forma i termini de presentació de les sol·licituds
1. Les persones aspirants presentaran, exclusivament per via electrònica, una única sol¿licitud en model normalitzat, que haurà d'emplenar-se obligatòriament i íntegrament, en el termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
2. Aquest document serà accessible des de la seu electrònica de la Generalitat, https://sede.gva.es, en l'apartat corresponent a la conselleria convocant.
3. Amb la finalitat de reduir càrregues administratives a les persones interessades, a les sol·licituds no s'adjuntarà cap documentació, la qual serà requerida en una fase posterior, únicament a aquelles persones sol·licitants que la Comissió de valoració determine, mitjançant la publicació dels llistats provisionals, en funció de la puntuació al·legada.
4. Per a realitzar la presentació electrònicament, la persona sol·licitant podrà utilitzar els certificats electrònics incorporats al document nacional d'identitat, els certificats electrònics reconeguts, i aquells sistemes de signatura electrònica avançada que s'admeten per l'Administració segons la normativa vigent.
5. La presentació de la sol·licitud es podrà acreditar mitjançant el rebut expedit pel registre electrònic, i produirà efectes jurídics per al còmput de terminis des de la data d'entrada consignada en aquest rebut.
València, 23 de juliol de 2019. La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública: Gabriela Bravo Sanestanislao.
http://www.dogv.gva.es/va/resultat-dogv?signatura=2019%2F7638&L=0&fbclid=IwAR1JXcpRqXXC4UKMM89cMukccJE4nDMZI-_xL3AXx2OpW3FNM0AgUIcTjX4
dissabte, 27 de juliol del 2019
El grup socialista municipal de les Coves, informa: Medidas contra el empobrecimiento energético de la personas, unidades familiares o unidades de convivencia que, domiciliadas en municipios de Castellón con una población inferior a 20.000 habitantes, se encuentren en situación de vulnerabilidad y riesgo de exclusión social
DIPUTACIÓN PROVINCIAL DE CASTELLÓN 03422-2019-U ACCIÓN SOCIAL
Extracto de la convocatoria de subvenciones económicas destinadas a la articulación de medidas institucionales contra el empobrecimiento energético. Ejercicio económico 2019. BDNS(Identif.):468129 Objeto de la convocatoria: Constituye, el objeto de la presente iniciativa, la colaboración institucional de la Excma. Diputación Provincial de Castellón, en la articulación de medidas contra el empobrecimiento energético de la personas, unidades familiares o unidades de convivencia que, domiciliadas en municipios de Castellón con una población inferior a 20.000 habitantes, se encuentren en situación de vulnerabilidad y riesgo de exclusión social. Destinatarios:Ayuntamientos de municipios de la provincia de Castellón con población inferior a 20.000 habitantes, las Mancomunidades y Consorcios de Municipios, y los Ayuntamientos que asuman la titularidad de Agrupaciones de Municipios constituidas para la gestión de las prestaciones personales garantizadas establecidas en el Sistema Público Valenciano de Servicios Sociales, a los efectos de llevar a cabo la asignación y entrega a la población beneficiaria de la dotación económica establecida por la Corporación Provincial. Plazo de formalización de solicitudes: Hasta el 6 de septiembre de 2019. Publicación de las Bases de la Convocatoria : Boletín Oficial de la Provincia de Castellón número 93, de 25 de julio de 2019. Dotación económica: cincuenta mil euros (50.000,00 euros). Recursos: Contra el presente acuerdo, que pone fin a la vía administrativa, podrá interponerse potestativamente recurso de reposición ante el órgano que lo ha dictado en el plazo de un mes desde el día siguiente al de su publicación, o directamente recurso contencioso-administrativo ante los Juzgados de lo Contencioso-Administrativo de Castellón en el plazo de dos meses contados desde el día siguiente al de su publicación. Todo ello de conformidad con la redacción vigente de los artículos 123 y 124 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, y los artículos 8, 25 y 46 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de la jurisdicción contencioso-administrativa, y sin perjuicio de que se pueda ejercitar cualquier otro recurso que se estime procedente. Castellón, 2019-07-25 Vicepresidenta delegada de Bienestar Social, Patricia Puerta Barberá.
https://bop--dipcas--es.accesible.inclusite.com/PortalBOP/obtenerPdfAnuncio.do;jsessionid=0D531D25992F73E6C084CB41CD6B86AE?idAnuncio=106968
El grup socialista municipal de les Coves, informa:Generalitat concedeix a l´AMPA CEIP la Moreria una ajuda de 500€
Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport
RESOLUCIÓ de 22 de juliol de 2019, del conseller d’Educació, Cultura i Esport, de concessió d’ajudes per a finançar el foment d’activitats de participació, associació i formació de mares i pares d’alumnes, realitzades per les associacions de mares i pares d’alumnes de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics, les seues federacions i confederacions. [2019/7647]
AMPA LA MORERIA- LES COVES DE VINROMÀ 500 €
A partir de la pàgina 104 del DOGV
https://www.dogv.gva.es/datos/2019/07/26/pdf/docv_8600.pdf
El grup socialista municipal de les Coves, informa:Organització CEIP Moreria, curs 2019-2020
Conselleria d’Educació, Cultura i Esport
RESOLUCIÓ de 18 de juliol de 2019, del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional, per la qual es dicten instruccions per a l’organització i funcionament dels centres docents específics d’Educació Especial sostinguts amb fons públics per al curs 2019-2020. [2019/7511]
Centre/Centro:CEIP LA MORERIA COVES DE VINROMÀ (LES) Província/Provincia: CASTELLÓ UNITATS/UNIDADES 0 3 60 0 0 3 0 6 0 0 0
Modificacions/ Modificaciones:
Educació Infantil
1º Educació Infantil
2º Educación Infantil
2º Educació Especial/
Educación Primaria Educación Especial
Educació Primària/ LLOCS/PUESTOS
A partir de la pàgina 440 del DOGV
https://www.dogv.gva.es/datos/2019/07/24/pdf/docv_8598.pdf
Subscriure's a:
Missatges (Atom)