dijous, 25 de novembre del 2021

LA GENERALITAT SUBVENCIONA L´AJUNTAMENT DE LES COVES AMB 12.946,40 € EL SEU PROJECTE D´OBRES EN L´ÀMBIT DE LA IGUALTAT I LES POLÍTIQUES INCLUSIVES

 









Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives

RESOLUCIÓ de 18 de novembre de 2021, de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es concedeixen i es dona publicitat a les subvencions per a entitats locals per a projectes d’inversió en matèria de construcció i obres en l’àmbit de la igualtat i les polítiques inclusives convocades per a l’exercici 2021- 2022. [2021/11954]

Subvencions concedides per a obres de reforma de centres o espais que ja estan en funcionament.

Aplicació Pressupostària 16.04.02.0012.311.30.760.01

ENTITAT/ AYUNTAMIENTO DE LES COVES DE VINROMA


SOL·LICITAT    12.946,40 €

CONCEDIT       12.946,40 €

IMPORT 2021     1.941,96 €

IMPORT 2022   11.004,44 €

Text íntegre a l´enllaç: https://dogv.gva.es/datos/2021/11/25/pdf/2021_11954.pdf


BOULEVARD SIMPHONY, EL CLAN-CLAN DE LES PLANCHES DE FERRO (el que faltava)









 Socialistes Les Coves 

  Reflexions sobre el despropòsit de desviar el trànsit de la CV-10 per dins del nostre municipi. 

El que tot el veïnat de les Coves ens pensàvem (menys l'equip de govern encapçalat per Sra. alcaldessa Mònica Nos) que passaria si el tràfic de la CV-10 en desviava per dins de la població, està succeint. No cal ser molt intel·ligent per tindre clar que la Raval de València, carrer Boix Moliner, carrer Castelló i Avinguda Constitució, es veurien afectats, pel que fa a les seues infraestructures (voreres, rigola, embornals d'aigua, etc.) pel trànsit continu de camions (d'alt tonatge) i de cotxes. Ja som testimonis de les planxes d'acer que s'estan ficant perquè els clots no vagin a més i els embornals no rebenten del tot. Testimonis del soroll intens que el veïnat d'aquests carrers està sofrint a conseqüència de la "ruidera" dels motors dels camions i de les planxes de ferro quan aquests passen pel damunt. De com les llums de Nadal s'han despenjat provocant un embòs de camions amb actuacions temeràries per part d’alguns conductors. Testimonis perplexes de com camions en la placa taronja (ADR Mercaderies Perilloses), que transporten substàncies inflamables i perilloses, passen per dins d'un municipi sense que el veïnat estigue assabentat i, el més preocupant de tot, sense que l'equip de govern es pronuncie i actue davant d'aquesta temeritat.  

Esperem, per damunt de tot, que no siguem testimonis de cap desgràcia personal que puga patir el veïnat (homes, dones, xiquets i xiquetes) que cada dia circula més atemorit per aquest tram del poble. I tot perquè la que havia de fer la feina, la persona que cobra 2.000 euros al mes, la Sra. Mònica Nos, no es va preocupar, des del minut 1, de plantar-se i dir a Carreteres que per dins del poble no passaria aquesta "caravana del despropòsit". Perquè, siguem realistes, si la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat és la que s'ha de preocupar per la seguretat viària en la CV-10, correspon a l'alcaldessa d'un municipi preocupar-se per la seguretat dels seus veïns i veïnes, i això passava per no donar el vistiplau al desviament del trànsit per dins de la població. 

Ara ens toca al grup PSPV socialista parlar-ne en la Conselleria per veure si en compte que aquest tràfic estiga fins al febrer passant per dins del poble,  estiga el mínim possible; però açò en aquests moments, com us podeu imaginar, amb la carretera CV-10 alçada i amb un pla d'obra establert, resulte força complicat. Si des del minut 1 açò s'haguera plantejat a la Conselleria (per part de qui ho tenia que fer, la Sra. alcaldessa) ara no estaríem patint les conseqüències d'una mala gestió per part de l'equip de govern de l'ajuntament de les Coves. Des de l'oposició, al passat ple del mes de setembre, li vam demanar veure l'expedient de les obres de la rotonda a construir, i l'única resposta va ser la de sempre: res de res. Haguera costat molt poc, per part de l'equip de govern, convocar una reunió informativa i explicar al veïnat del poble quin era el pla d'obra i el que implicava per la qüestió del trànsit. Segurament que si s'haguera fet la reunió ara no estaríem en aquesta situació, perquè de ben segur la gent en una mica de seny els haguera ficat de manifest que s'estaven equivocant, i que hi havia altres opcions, com la d'un pas alternatiu pel camí de servei a la dreta de la CV-10 en direcció a Castelló