dimarts, 21 de juliol del 2020

LA COMISSIÓ DE BAREMACIÓ DE L´AJUNTAMENT DE LES COVES SELECCIONA ELS DOS ASPIRANTS DEL PLAN LABORA DE LA GENERALITAT

Plan de Empleo Económico-Social Diputación 2020

Ajuntament de les Coves de Vinromà
ACTA DEL PROCESO DE SELECCIÓN
NÚM. DE EXPEDIENTE: 328/2020OFERTA:
10/2020/ 430974LUGAR:
SALÓN DE PLENOS DEL AYUNTAMIENTO DE LES COVES DE VINROMÀ FECHA:
15/07/2020 HORA DE INICIO:
10:21h
HORA DE FIN:
11:03h1.
COMPOSICIÓN DE LA COMISIÓN DE BAREMACIÓN:

CARGO            IDENTIDAD     
         
Presidencia  Julia Sales Adell
Secretaría Joaquin Miguel Burgar Arquimbau
Vocal Raquel Tena Porcar
Reunidos/as en el Salón de Actos del Ayuntamiento de les Coves de Vinromà, a las 10:21 horas del día 15 de julio de 2020, las personas integrantes de la Comisión de Baremación indicadas, que se constituye para valorar los criterios de selección de las personas aspirantes para cubrir las dos plazas de personal de obras y servicios.
Reunida la Comisión, han sido baremadas las personas preseleccionadas por LABORA (Servicio Valenciano de Empleo y Formación) de conformidad con los criterios para la selección de las personas trabajadoras, establecidos en el anexo V de la aprobación de concreción de bases reguladoras del plan de empleo 2020 de la Excma. Diputación de Castellón, publicado en el BOP 32 de 14 de marzo de 2020, con el resultado siguiente:


3. PERSONAS NO BAREMADAS


4.
OBSERVACIONES E INCIDENCIAS DEL PROCESO
NingunaLo que firman electrónicamente para su constancia las personas integrantes de la
Comisión de Baremación.

https://lescovesdevinroma.sedelectronica.es/info.0?x=f71MLntYC0fcqEJAc7i7cOB37ckGfhiozSCjNcJuAXWfqnLxHcgqyex*A-C2d3i1pqK6m3wCScgej1bP4Wqcyg7UDp52pTdZX-Sq5xOJhFG4oU9M4SiIk2T1JJn8pj7E

dilluns, 20 de juliol del 2020

Diputació i Conselleria ultimen els detalls del nou sistema de finançament a quatre anys dels serveis socials municipals

Diputació i Conselleria ultimen els detalls del nou sistema de finançament a quatre anys dels serveis socials municipals

La vicepresidenta Patricia Puerta dona el vistiplau als contractes-programa a l’assegurar l’estabilitat de les plantilles i millorar la planificació a anys vista
20 DE JULIOL DE 2020
La Diputació de Castelló modificarà la forma de finançament dels equips base de serveis socials dels municipis menors de 10.000 habitants a partir de 2021. Serà a partir d’aleshores quan comencen a establir-se contracte-programa a quatre anys vista amb els ajuntaments, en compte de subvencions anuals, el que permetrà estabilitzar les plantilles i millorar la seua eficàcia. Els últims detalls d’aquest nou sistema s’han tancat recentment amb la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, en una reunió via telemàtica en què ha participat la vicepresidenta i diputada de Benestar Social, Patricia Puerta, el secretari autonòmic de Planificació i Organització del Sistema, Xavier Uceda, i la directora general de Gestió i Organització del Sistema, Patricia Ramón.

Puerta veu amb bons ulls aquest canvi de relació amb els municipis “perquè al comptar durant quatre anys amb el mateix personal base podran planificar, organitzar i dirigir els serveis socials pensant més a llarg termini, i no d’any en any, com ocorre molt a sovint”. Per a la vicepresidenta estem davant “un canvi de rumb en què la ciutadania i el seu benestar són les protagonistes de la política provincial, perquè vam vindre per a garantir i aconseguir una millor eficàcia dels serveis socials municipals i en això estem”.

Amb la introducció dels nous contracte-programa, la Diputació fa un pas més en el seu suport als municipis xicotets en assumir el cost del personal base dels serveis socials. En 2020 la institució s'ha fet càrrec d'aquest servei, per primera vegada, en les localitats de fins a 6.000 habitants i per a 2021 l'ampliarà fins als 10.000. “Hem fet un gran esforç econòmic per a mobilitzar més recursos per als nostres serveis socials, però no ens ha sabut greu perquè la nostra obstinació és que quanta més finançament públic arribe als serveis socials, millor”.

S’ULTIMA EL PROTOCOL D’ACTUACIÓ AMB LA GENERALITAT

Patricia Puerta també s’ha reunit amb el subsecretari de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, dins de la mesa tècnic de coordinació entre institucions, per a avançar en l’elaboració del protocol de col·laboració entre ambdós organismes en matèria de benestar social. Una volta pactat i ratificat, el document haurà de ser ratificat pel president de la Diputació, José Martí, i la consellera Mónica Oltra.
https://www.dipcas.es/va/actualidad/diputaci-n-y-conselleria-ultiman-los-detalles-del-nuevo-sistema-de-financiaci-n-a-cuatro-a-os-de-los-servicios-sociales-municipales?fbclid=IwAR2vmUe_LWY2BGnlqV49BI4gTABq1bxodPaCC3Oq44V_eNzFJqwI5I3dxt0