El secretari d'Infraestructures i Territori de l'Executiva provincial del PSPV-PSOE, Santi Pérez, espera que una vegada acabades les festes de Nadal, “el Govern d'Espanya tinga a ben informar-nos de què està fent amb l'A-7, en el suposat cas que estiga fent alguna cosa, perquè vist el modus operandi dels dirigents del PP, ens temem que el projecte seguisca paralitzat”.
Es refereix a l'autovia que ha de connectar Castelló amb el límit amb la província de Tarragona, que actualment s'interromp a Vilanova d'Alcolea. Un tram d'al voltant de 40 quilòmetres “al que Rajoy porta 6 anys donant l'esquena, amb el consegüent perjudici que causa als castellonencs, als quals es condemna a pagar l'autopista si volen circular per una via ràpida i segura”.
Pérez recorda que l'últim que es va saber de la A-7 va ser un anunci efectuat el passat mes de maig pel delegat del Govern en la Comunitat, Juan Carlos Moragues, en el qual es parlava de la decisió de sotmetre a informació pública la Declaració d'Impacte Ambiental (DIA) dels 3 trams que han d'enllaçar Vilanova d'Alcolea i Traiguera.
Un anunci que, per cert, va suposar tota una reculada perquè tal com publicava la premsa de Castelló el 25 d'abril de 2011, el Govern del president Zapatero havia adjudicat la redacció dels projectes de construcció dels 3 trams citats. Una adjudicació que havia sigut possible perquè prèviament, en 2005, s'havia signat un protocol de carreteres entre el Govern Espanya presidit per Zapatero i la Generalitat que encapçalava Camps, en virtut del qual, la Generalitat de l'època va redactar l'estudi informatiu, que incloïa la DIA.
“És a dir, durant els 6 anys de Rajoy en el Govern d'Espanya, sempre es reprodueix el mateix esquema: paralitzen la tramitació administrativa existent i en paral·lel van anunciant que es tornen a donar passos que ja s'havien donat, sense que en realitat es produïsca cap tipus d'avanç”.
Es refereix a l'autovia que ha de connectar Castelló amb el límit amb la província de Tarragona, que actualment s'interromp a Vilanova d'Alcolea. Un tram d'al voltant de 40 quilòmetres “al que Rajoy porta 6 anys donant l'esquena, amb el consegüent perjudici que causa als castellonencs, als quals es condemna a pagar l'autopista si volen circular per una via ràpida i segura”.
Pérez recorda que l'últim que es va saber de la A-7 va ser un anunci efectuat el passat mes de maig pel delegat del Govern en la Comunitat, Juan Carlos Moragues, en el qual es parlava de la decisió de sotmetre a informació pública la Declaració d'Impacte Ambiental (DIA) dels 3 trams que han d'enllaçar Vilanova d'Alcolea i Traiguera.
Un anunci que, per cert, va suposar tota una reculada perquè tal com publicava la premsa de Castelló el 25 d'abril de 2011, el Govern del president Zapatero havia adjudicat la redacció dels projectes de construcció dels 3 trams citats. Una adjudicació que havia sigut possible perquè prèviament, en 2005, s'havia signat un protocol de carreteres entre el Govern Espanya presidit per Zapatero i la Generalitat que encapçalava Camps, en virtut del qual, la Generalitat de l'època va redactar l'estudi informatiu, que incloïa la DIA.
“És a dir, durant els 6 anys de Rajoy en el Govern d'Espanya, sempre es reprodueix el mateix esquema: paralitzen la tramitació administrativa existent i en paral·lel van anunciant que es tornen a donar passos que ja s'havien donat, sense que en realitat es produïsca cap tipus d'avanç”.
Tot açò, afig Pérez, “salpebrat de moltes mentides, massa venda de fum i notòria ineficàcia (com una vegada més ha quedat demostrat amb el caos que els ministres de l'Interior i de Foment han muntat amb les nevades del dia de Reis)”.
El portaveu provincial del PSPV-PSOE exigeix que “Rajoy es prenga d'una vegada per sempre de debò a la província de Castelló i es pose a treballar en l'A-7, per tractar-se d'un projecte bàsic per al turisme, l'economia i la seguretat vial d'aquesta terra”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada