ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA
CELEBRADA PER L'AJUNTAMENT PLE
EN PRIMERA CONVOCATÒRIA, EL DIA 22
DE DESEMBRE DE 2017.
Reunits els senyors que es diu al marge, que
suposen la majoria del Ple, a fi de celebrar Sessió
Ordinària, i pública, l'Orde del dia de la qual se'ls
ha notificat en legal forma. En el Saló de
Sessions d'aquest Ajuntament, en primera
convocatòria, sota la presidència de la Sra.
Alcaldessa Na Mónica Nos Orient, a les tretze
hores i trenta minuts s'obri la Sessió per a tractar
del següent:
ASSISTENTS:
SRA. ALCALDESSA-PRESIDENTA:
SRA. MÒNICA NOS ORIENT
REGIDORS:
GRUP SOCIALISTA:
EN RAÚL ROS SALES
NA GEMMA BOIRA FUENTES
SR. JOAN VILLAPLANA VILLALONGA
GRUP POPULAR:
EN JUAN ZARAGOZÀ JULIÁN
SRA. GLORA BARBERÀ TENA
SR. SECRETARI-INTERVENTOR:
EN JOSÉ JUAN POZO RIVAS
NO ASSISTEIXEN:
SR. JAVIER BELTRÁN BELTRÁN
SRA. HERMINIA SALVADOR ROIG
SRA. MARÍA JOSÉ ZARAGOZÀ ALBERT
O R D R E D E L D I A
1er.- -APROVACIÓ DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR.- Preguntats els
presents si tenen alguna observació que fer a l’acta de la sessió anterior, de la qual se'ls ha
entregat copia, ningú fa cap, i sotmesa a votació s'aprova per unanimitat.
2n.- PRESA DE CONEIXEMENT DE LA DIMISSIÓ DEL REGIDOR EN
JAVIER BELTRÁN BELTRÁN.- S'adona al Ple de l'escrit del Regidor Sr. Javier
Beltrán Beltrán, en el qual presenta la dimissió com a Regidor d'aquest Ajuntament per
motius personals.
A l'efecte del que es disposa en l'art. 9.4 del Reglament d'Organització,
Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals el Ple es dóna per assabentat.
3er.- APROVACIÓ DEL PRESSUPOST PER A L’ANY 2018.- La Sra.
Alcaldessa adona al ple de la proposta de pressuposts per a l’any 2017, que ha sigut
informat favorablement per la comissió d’Hisenda i especial de comptes.
Sotmesa la proposta de pressupost a votació, per unanimitat, s'acorda:
Primer.- Aprovar provisionalment el Pressupost General per a l'exercici de l'any
2018 fixant les despeses i els ingressos en les xifres que per capítols s'expressen a
continuació:
A) ESTAT D'INGRESSOS
Operacions Corrents
Capítol Denominació €uros
1 Impostos directes 523.000,00
2 Impostos Indirectes 15.000,00
3 Taxes i altres ingressos 280.300,00
4 Transferències Corrents 363.871,00
5 Ingressos Patrimonials 310,00
Operacions de Capital
7 Transferències de Capital 489.916,09
TOTAL PRESSUPOST DE INGRESSOS 1.672.397,09
B) ESTAT DE DESPESES
Operacions Corrents
1 Despeses de Personal 413.200,00
2 Bens Corrents i Serveis 661.579,86
3 Interessos i Comissions 10.587,07
ASSISTENTS:
SRA. ALCALDESSA-PRESIDENTA:
SRA. MÒNICA NOS ORIENT
REGIDORS:
GRUP SOCIALISTA:
EN RAÚL ROS SALES
NA GEMMA BOIRA FUENTES
SR. JOAN VILLAPLANA VILLALONGA
GRUP POPULAR:
EN JUAN ZARAGOZÀ JULIÁN
SRA. GLORA BARBERÀ TENA
SR. SECRETARI-INTERVENTOR:
EN JOSÉ JUAN POZO RIVAS
NO ASSISTEIXEN:
SR. JAVIER BELTRÁN BELTRÁN
SRA. HERMINIA SALVADOR ROIG
SRA. MARÍA JOSÉ ZARAGOZÀ ALBERT
Operacions de Capital
6 Inversions Reals 237.451,63
7 Transferències de Capital 304.400,00
9 Passius financers 45.178,53
TOTAL PRESSUPOST DE DESPESES 1.672.397,09
Segon.- Aprovar la plantilla pressupostària de personal, que comprèn la
relació de llocs de treball que obra en l'expedient.
Nº. Places DENOMINACIÓ Grup
Funcionaris
1 Secretari-Interventor A1/A2
1 Administratiu Adm. General C1
1 Auxiliar Adm. General C2
1 Agutzil de comeses múltiples Ag. Prof
1 Agent de Desenvolupament Local A1/A2
1 Encarregat Biblioteca C1
Personal laboral Contracte
2 Peó d'Obres (de duració determinada) F
2 Personal Neteja ( 1 a temps parcial) F
1 Biblioteca F * Extinguir
2 Ludoteca (Temps parcial. Duració determinada) F
Tercer.- Aprovar les Bases d'execució del Pressupost
Quart.- Exposar al públic el Pressupost General inicialment aprovat en el tauler
d'anuncis i en el Butlletí Oficial de la província, pel termini de quinze dies hàbils, a
comptar del següent al de la publicació en aquest, posant a disposició del públic la
corresponent documentació; durant el termini de la qual, els interessats podran
examinar-lo i presentar reclamacions davant del Ple.
Cinquè.- Que en el cas que no es presentaren reclamacions en el dit termini,
el Pressupost, junt amb la documentació que l'acompanya i la plantilla pressupostària es
consideraran aprovats definitivament, en compliment del que disposa l'art. 150 del
Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals (TRLHL), aprovat per Reial
decret Legislatiu 2/2004.
4t.-APROVACIÓ D’EXPEDIENT DE MODIFICACIÓ DE CRÈDITS.-
S'adona de l'expedient de referència, que s'incoa per resolució de l'Alcaldia, i vistos els
informes d'Intervenció i de la Comissió d'Hisenda que acrediten i justifiquen els requisits
legalment exigits, l'Ajuntament per unanimitat, acorda:
1er.- Aprovar l'expedient de Modificació de Crèdits que es tracta en els termes i
pels imports en què apareix redactat en la proposta de l'Alcaldia i segons el següent
detall:
I. PROCEDÈNCIA DELS FONS
Segons l'informe emès per la Intervenció i sobre la base del detall contingut en ell,
els mitjans que es disposa per finançar aquesta expedient són :
De Transferències d’altres partides 7.200,00
Majors ingressos recaptats sobre els previstos 20.600,00
TOTAL PER A L’EXPEDIENT 27.800,00
II. FINALITATS A QUE SE DESTINA: CRÈDITS EN AUGMENT
A) Suplements de Crèdit:
Les partides insuficientment dotades, les despeses previstes de les quals es
consideren urgents i no poden demorar-se al proper exercici, són les que a continuació es
relacionen i pels imports que es detallen: :
Partida Denominació Euros
912 100 Càrrecs electius 200,00
920 130 Personal Laboral 1.000,00
920 131 Personal laboral eventual 10.000,00
221 160 Quotes socials 6.000,00
920 212 Edificis i construccions 10.600,00
Total Suplements de crèdit 27.800,00
RESUMEN DE L’EXPEDIENT:
Total Suplements de crèdit 27.800,00
Total expedient 27.800,00
2n.- Publicar anunci del present acord en el Butlletí Oficial de la Província durant
el termini de quinze dies.
3r.- Que, una vegada conclòs el termini indicat, en el cas que no s'interposaren
reclamacions es considere definitivament aprovat aquest expedient, de conformitat amb el
que disposa l'art. 150 de la Llei 39/1988, de 28 de Desembre, i es procedisca a la seua
publicació resumit per capítols en el Butlletí Oficial de la Província.
5é.- APROVACIÓ DE L'ESBORRANY DE MODIFICACIÓ PUNTUAL
RECLASIFICATORIA DEL PLA PARCIAL DEL SECTOR DEL POLÍGON
INDUSTRIAL MEDIAMBIENTAL “MAS DE BOIRA” SOL·LICITAT PER
COVES ASSETS INVESTMENT, S.L. DE LES NORMES SUBSIDIÀRIES DE LES
COVES DE VINROMÀ I EL SEU DOCUMENT INICIAL ESTRATÈGIC.-
S’adona al Ple del document presentat per Coves Assets Investment, S.L. a que es
fa referència, del seu contingut i de l’informe favorable de la Comissió d’Hisienda,
Comptes i Urbanisme.
Després de deliberació s’acorda per unanimitat:
1er.- aprovar l’esborrany de modificació puntual re-classificatòria del pla parcial
del polígon industrial mediambiental “Mas de Boira” sol·licitat per Coves Assets
Investments, SL., de les normes subsidiaries de les Coves de Vinromà i el seu document
inicial estratègic.
2n.- Sol·licitar a la Conselleria de Vivenda, Obres Públiques i Vertebració del
Territori, com a òrgan substantiu que inicie el procediment ordinari d’avaluació ambiental
i territorial de l’esmentat document de modificació puntual re-classificatòria del pla
parcial del del polígon industrial mediambiental “Mas de Boira” sol·licitat per Coves
Assets Investments, SL., de les normes subsidiaries de les Coves de Vinromà
3er.- Autoritzar a la Sra. alcaldessa per a signar tots el documents que calgui per
l’execució d’aquest acord.
6é.- ADHESIÓ AL PROGRAMA EDIFICANT.- La Sra. Alcaldessa adona al
ple de la publicació del DECRET LLEI 5/2017, de 20 d’octubre, del Consell, pel qual
s’estableix el règim jurídic de cooperació entre la Generalitat i les administracions locals
de la Comunitat Valenciana per a la construcció, l’ampliació, l’adequació, la reforma i
l’equipament de centres públics docents de la Generalitat.
Que encara no s’ha preparat documentació per a cap actuació determinada, però
estima convenient l’adhesió de l’ajuntament a aquest programa per en un futur pròxim fer
modificacions per adequar l’edifici del col·legi a les necessitats del municipi.
Després de deliberació s’acorda per unanimitat l’adhesió de l’ajuntament de les
Coves de Vinromà al pla edificant.
7é.- MODIFICACIÓ DE L’IMPORT DE L’ASSISTÈNCIA A ÒRGANS
COL·LEGIATS.- La Sra. Alcaldessa proposa al ple la modificació de la dieta per
assistència a orgues col·legiats i de la seua retribució per dedicació exclusiva.
Després de deliberació s’acorda per unanimitat fixar el següents imports:
Per assistència a Ple cinquanta euros.
Incrementar la retribució d’alcaldia en tres cents euros al mes, en catorze
mensualitat per any.
8é.- DECRETS I INFORMES D'ALCALDIA.- S'adona al ple dels decrets del
270 al 327 de l'any 2017, i se'ls done als grups municipals relació del registre.
S'adona el ple que s'ha presentat al ministeri d'hisenda l'informe d'execució del
tercer trimestre de 2017 i el ple es dona per assabentat.
I la Sra. Alcaldessa informa al Ple:
1/ Que se sol·licitara subvenció per fons FEDER per a la «casa de les senyoretes»,
s’ha remés la documentació i la condició és que s’ha de poder visitar.
2/ Que es demanarà subvenció per a instal·lacions esportives, i també per a una
depuradora per a les piscines.
3/ Que està buscant un emplaçament per un casal jove, però encara està en
estudi.
4/ Que l’any pròxim es tornarà a demanar subvenció per a camins a la Generalitat.
5/ Que ara comencen a treballar vuit persones, amb subvenció del SERVEF.
6/ Que per la dimissió del Sr. Beltrán, serà la Junta Electoral Central la que
anomenarà a la persona per a substituir-lo.
7/ Que probablement prompte s’instal·lara un altre contenidor per abocament de
residus orgànics i també es donaran borses per a les cases.
9é.- MOCIONS D'URGÈNCIA.- Abans de passar al punt de precs i preguntes, i
segons estableix l'article 91.4 del Reglament d'Organització Funcionament i Règim
Jurídic de les Entitats Locals, la Sra. Alcaldessa pregunta si algú dels presents desitja
sotmetre per tràmit d'urgència alguna moció a la consideració del Ple.
No se presenta cap.
10m.- PRECS I PREGUNTES.- Obert el torn de paraula el Sr. Zaragozà Julián
pregunta per las pèrdues d’aigua a conseqüència de les trencades.
La Sra. Alcaldessa respon que l’ajuntament no té mitjos, ni tècnics ni personals,
per a controlar les fugues i també que han coincidit varies trencades fortes,.
I que el servei per a la partida de Dalt, s’ha prorrogat el contracte altre trimestre
fin a que concloga l’adjudicació.
I la Sra. Alcaldessa felicita els nadals i desitja a tots els presents feliç any nou, i
aixeca la sessió, a les tretze hores i cinquanta minuts, de la qual cosa jo, el Secretari, done
fe.
V. i P.
l'Alcaldessa
el Secretari
http://lescovesdevinroma.sedelectronica.es/transparency/c178bdec-36f1-4709-9f2c-6c7febcc3cf9/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada